KODĖL KALAKUTIENOS ŠAŠLYKAS ?

 

Kalakutiena yra daug lengviau virškinama nei kiauliena, o kalakutienoje yra net 3 kartus mažiau kalorijų nei kiaulienoje, o tai padeda vasarą išlaikyti norimas kūno apimtis. Todėl vasarai skatiname rinktis mažiau kaloringą ir liesesnę mėsa – kalakutieną !

KODĖL VERTA RINKTIS KALAKUTIENĄ:

 

„Arvi kalakutai“ šašlykui naudoja kalakutienos šlaunelių mėsą, kuri turi mažiau kalorijų nei kiauliena, bet sultingumu nei kiek neatsilieka, todėl kalakutienos šašlykas iš šlaunelių mėsos bus itin sultingas.

 

Jei palygintume kalakutienos šlaunelių mėsos kaloringumą su kiaulienos sprandine, įsitikintume, kad suvalgę tradicinę 200 g porciją sutaupytume net iki 600 kilokalorijų !

 

Kalakutai yra lepūs paukščiai, jų augimo nepaskatinsi hormonais ir bet kokio lesalo jiems nepabersi, todėl jie labai atsirenka ką valgo, o tai leidžia užtikrinti, kad patiekiama tik aukščiausios kokybės mėsa.

 

Rečiausiai alergiją sukelianti mėsa, todėl ypač tinka alergiškiems vaikams ir suaugusiesiems.

 

Palyginti su kitų rūšių mėsa, kalakutienoje riebalų ir cholesterolio yra mažiausiai, o baltymų daugiausiai. Pavyzdžiui, 100 g kalakutų krūtinėlės net 20–25 proc. sudaro didelės biologinės vertės baltymai.

 

Kalakutieną reikia kepti trumpiau negu kiaulieną, jautieną ar netgi vištieną. Kepant ar verdant kalakutieną labai svarbu sekti kepimo (ar virimo) laiką ir temperatūrą. Kalakutiena puikiai iškeps, kai temperatūra produkto viduryje pasieks 72 laipsnius.

 

Apskritai kalakutieną rekomenduojama vartoti mažinant druskos kiekį racione, todėl „Arvi kalakutai“ meistrai marinuodami Grill gourmet linijos kalakutienos šašlykus naudoja mažiau druskos ir savo šašlykus žymi žalia rakto skylute, kuri reiškia, kad šis produktas yra sveikatai palankesnis ir sveikesnis pasirinkimas, nei kiti tokios pačios kategorijos gaminiai. Tai Jūsų sveikesnis pasirinkimas !